Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Dobrodošli na dolgočasnem delu spletne strani, kjer splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Dškatla določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Lastnik in upravitelj spletne trgovine Dškatla je podjetje Dškatla, Mateja Dobovšek s.p.

Opredelitev pojmov:

  • ponudnik je spletna trgovina Dškatla;
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem (uporabnik v spletni trgovini);
  • spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Z dostopanjem v spletni trgovini Dškatla potrjujete, da ste prebrali, razumeli in se strinjate s pravili in pogoji poslovanja navedenih v tej spletni trgovini. Če se s pogoji poslovanja, zavedenih v tej spletni trgovini ne strinjate, vas pozivamo, da to spletno trgovino zapustite.

Podjetje si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja kadarkoli brez obvestila.

Pravna obvestila                                                                                                                             

Spletna trgovina Dškatla, vsi podatki in slike izdelkov, prikazani v spletni trgovini, so last podjetja Dškatla, Mateja Dobovšek s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja Dškatla, Mateja Dobovšek s.p.

 

Cene

Vse cene v spletni trgovini Dškatla so izražene v evrih (€). Gre za redne cene, pri katerih si pridružujemo pravico do njihovega spreminjanja. Vse akcijske cene so jasno označene.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak pri navedbi cen. V kolikor pri naročilu opazimo, da je prišlo do napake, podjetje kupca o tem obvesti in mu ponudi pravilno ceno. V kolikor se kupec s ceno ne strinja, lahko odstopi od pogodbe.

 

PRIJAVA

Z namenom hitrega in enostavnega nakupa, registracija v spletni trgovini Dškatla ni potrebna. Vse potrebne podatke za dostavo in plačilo boste izpolnili ob oddaji naročila.

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve;
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene;
  • način plačila in dostave;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe.

POSTOPEK NAKUPA

Za naročila in pošiljke izven Slovenije vas prosimo, da nam pošljete mail s povpraševanjem na info@dskatla.si.

 

ZA NAKUPE IN POŠILJKE ZNOTRAJ SLOVENIJE JE POSTOPEK SLEDEČ:

Nakup v spletni trgovini

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke, izpolni potrebne podatke in se odloči o načinu plačila (s predhodnim nakazilom na transakcijski račun podjetja Dškatla, Mateja Dobovšek s.p. ali PayPal), s klikom na ikono Zaključi nakup odda naročilo. Spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku. V kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naročnikovega naslova (npr. pošiljanje darila ipd.) je to potrebno ob naročilu navesti v polju Obvestila ob naročilu.

Nakup preko telefona ali elektronske pošte
Izdelke lahko uporabnik naroči tudi preko telefona na telefonski številki 031/523-315 (vsak delavnik med 08:00 in 17:00 uro). Lahko pa uporabnik pošlje elektronsko pošto na naslov: info@dskatla.si, v katerega napiše:
– ime in priimek,
– naslov za dostavo (v kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naročnikovega naslova (npr. pošiljanje darila, ipd.) je potrebno ob naročilu navesti naslov naročnika in naslov dostave),

– telefonsko številko,
– količino izbranih izdelkov,

 

PLAČILO

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo s predhodnim nakazilom na transakcijski račun podjetja Dškatla, Mateja Dobovšek s.p. ali PayPal.

 

Predhodno nakazilo na transakcijski račun

Kupnino za naročeni izdelek uporabnik plača s predhodnim nakazilom na transakcijski račun. Podatke za predhodno plačilo prejme v potrditvi naročila (preko spletne trgovine ali direktnega naročila na elektronski naslov info@dskatla.si) na naveden elektronski naslov oddan v naročilu.

 

Plačilo prek paypal

Kupnino uporabnik plača preko sistema PayPal.

 

DOBAVNI ROK in DOSTAVA

Po prejemu plačila na transakcijski račun podjetja Dškatla, Mateja Dobovšek s.p., prejetem dokazilu ali plačilu prek PayPal., bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh.

Za izdelke na zalogi je predvidena dobava blaga 2-4 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostavo opravi dostavna služba (distributer) na navedeni naslov v Sloveniji, lahko pa tudi ponudnik odvisno od količine prodanih izdelkov. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Ker smo pri Dškatli prijazni do uporabnikov, stroške poštnine za pošiljke znotraj Slovenije plača Dškatla (dobavitelj), razen v primeru drugačnega dogovora med dobaviteljem in uporabnikom. V primeru vnaprejšnjega dogovora  je možen tudi lasten prevzem blaga. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. Po Zakonu o varstvu potrošnikov (Ur. List RS, št. 98/2004, 126/07) v 1. odstavku 43. člena, ima potrošnik pravico pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14-dneh od prejetja blaga, da odstopa od pogodbe ne, da bi navedel razlog za odstop, in sicer na kontaktni e-poštni naslov: info@dskatla.si , blago pa vrniti v nadaljnjih 30-dneh po sporočilu o odstopu od nakupa.

V tem primeru uporabnik sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Če uporabnik vrača izdelek brez originalne embalaže ali je ta embalaža uničena oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljen dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno, da se s preizkusom ugotovi vse njegove lastnosti, in v kolikor je bil priložen material za ustvarjanje in izvajanje aktivnosti uporabljen, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupnino vrne ponudnik na transakcijski račun uporabnika v roku 10 dni po prejetju vrnjenih nepoškodovanih izdelkov na naslov ponudnika. V primeru, da uporabnik ne razpolaga s transakcijskim računom, denar vrnemo s poštno nakaznico. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Vrnjen izdelek pošljete z dostavno službo na lastne stroške na naslov:

Dškatla, Mateja Dobovšek s.p.

Gradišče IV 73

1291 Škofljica

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega z naročnikom nismo izrecno dogovorili!

 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je nujno pošiljko TAKOJ reklamirati kurirju dostavne službe oz. mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Kurir dostavne službe bo sprožil reklamacijski postopek o poškodovani pošiljki in ravnal v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je uporabnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku dostavne službe. Uporabnik je hkrati dolžen obvestiti tudi ponudnika o poškodovani pošiljki na elektronski naslov info@dskatla.si.. Ponudnik se zaveže, da bo ob obvestilu o poškodovani pošiljki obravnaval in podal mnenje ali je nastala poškodba izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Uporabniku priporočamo, da dostavljen paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za informiranje o ponudbi in novostih, itd. Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oziroma v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti na nastale posledice. V primeru, da kupec ne želi prejemati elektronske novice, se lahko na njih odjavi s klikom na Odjava v elektronskih novicah. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini Dškatla. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo uporabnika obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na info@dskatla.si  ali po klasični pošti na naslov:

Dškatla, Mateja Dobovšek s.p.

Gradišče IV 73

1291 Škofljica

 

Pogoji poslovanja veljajo od 1. 11. 2016 do preklica.